torsdag 1. januar 2015

Fyrverkeri over Kr.Sand og salg i nettbutikken:))

 

Nyttårsaften i Kr.Sand var nydelig og vellykket både ute og inne:))
Bilde over er tatt gjenom stuevinduet (slappheten lenge leve):)) Bilde er litt
fusk...dvs i steden for å vise dere 7 bilder av rakettene jeg tok i gårkveld, så limte
 jeg de 7 bildene på bilde av nattehimmelen over her i Kr.Sand :o)))

Ellers så har jeg begynt å rydde litt i nettbutikken og nå har jeg
SALG på mange varer....

http://jannesshop.no/collections/salg 

Du kan bare klikke på bilde og komme rett til salget:))

ØNSKER DERE ALLE ET FORTSATT GODT NYTT ÅR!!
 

2 kommentarer:

Dordis kreative glede sa...

Takk for hygglig kommentar inne hos meg :) Alltid inspirerende å titte innom hos deg!! Ønsker deg et godt, nytt kreativt år. Klem Dordi

Bestemors gamle laken sa...

Godt Nyttår Janne - og takk for all inspirasjon og glede du har delt i 2014 :)

Nydelig bilde du vider - raketter er rett et vakkert skue for øynene:))

Klem, Gerd Kr.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...