mandag 23. mars 2015

Vår - inne og ute:) og et snev med sol...:)))

 

Hei å hopp:))

Skjønner ikke helt hvor dagene blir av...men fort går det, det er helt sikkert:))
Bilde over tok jeg 6.mars ute i hagen..og da hadde krokusen
blomstret en god stund:)

 

For en drøy uke siden plukket jeg inn litt bjørkekvister som jeg satt
i vann - og nå er kvistene full av grønne blader:)
Fikk skikkelig vårfornemmelse:o)

 

Et lite reir laget av eføygreiner som jeg har tvinnet og flettet og prøvd
og forme det til et reir:))
Gåsungene er kunstige, så de var enkle å håndtere:)))

Eggene er i en herlig mintfarge - og den fargen har jeg virkelig fått
"dilla" på nå..

 

Det går seg til med dill i spisestua:))
Synes det er så fint å blande det naturlige og røffe med
glass og sølv.......

 

På stuebordet har jeg samlet litt "sølv" og glass, litt mintfarger og
i vasen nyplukket kirsebærgrener:)
(det du skimter helt til venstre - er herlige og nylaget mintkuler)

Jeg har i den siste tiden "flyttet" inn på kjøkkenet, og har laget
såååå mye godt..og jeg har lovet flere at jeg skal få lagt ut både
bilder og oppskrift - så det får bli neste "prosjekt":)))

 

Jeg oppdaget "plutselig" solformørkelsen sist fredag og prøvde å ta bilde
men objektivet som sto i kamera var macro 100mm, så det ble litt langt borte..
grått i været var det også...men en kan jo se hva som skjer om en legger
god viljen til hihihi:))

 

Her har jeg byttet til et objektiv på 500mm og da ser en det litt
tydeligere, men grått er det og ikke lett å se eller skjønne
at det er sola som forsvinner.....
men men - det er iallefall en herlig tid vi går i møte:))

Ha en nydelig kveld dere!

4 kommentarer:

Refleksjon på livsvegen sa...

Så fint du har ordna det inne.
Påskestemning alt :-)

Ha fin veke!

Ruths datter sa...

Nydelig vårlig hos deg i dag. Ønsker deg en fin påske.
Klem

Janne i Fagerlia sa...

Fine interiørbilder du viser :)

Ida sa...

Inspirerende blogg :) Jeg bare elsker å hente inspirasjon og drømme meg bort. Kanskje finner du noe inspirasjon på min side også? http://hobbymoro.wordpress.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...