onsdag 19. august 2015

Lyslykt for vegg...

 

Hei å god kveldsann:)

I dag har jeg bl.a.laget lyslykter for vegg.....
Så noe lignende et eller annet sted på  nett da jeg googlet etter 
noe helt annet:))

Du trenger bare en firkantet plankebit, et lysglass (syltetøyglass) hamptau e.l.
og bor....hmm ja, og drill, saks, stiftemaskin og maling/beis...

 

Min firkant er på 14,5 x 14,5 og et syltetøyglass..
Firkanten la jeg på skrå og plasserte glasset over og merket av hvor jeg 
skulle bore hull for hamptauet..
 Hamptauet stiftet jeg fast på baksiden...

Gikk ganske fort å lage denne, men synes den ble litt kjedelig - så nr
2 og 3 ble hvitmalt:))

 

Etter de var malt boret jeg hull - et avlangt for nå ville jeg teste om det ble finere
med en skinnreim - eller et gammelt belte:o))

 

Og joda...ble så fint atte :o))

 

Kjempekoselig med lys i - selv om jeg ikke kunne vente til sola
var godt ned:)

Nå er jeg klar for sofaen med chips og cola og svenske interiørideer:o)))
" Sommer med Ernst " " Bygglov " og " Àntligen hemma "
(er så smart å setter det på serieinnspilling, så ser jeg når det passer meg best):))

Ha en fin fin kveld - det som er igjen og en like fin torsdag!!:)
 

1 kommentar:

loftkroken sa...

Hei på deg Janne :)


Nå er jeg hjemme etter flere uker borte:) Måtte innom å se alt du lager:)
De lyktene var skikkelig tøffe <3<3 Flinka Du imponerer hver gang:)

Håper alt er bra med deg <3


Gode klemmer Bentevenn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...