mandag 17. august 2015

Regnvær ga resultater, men.......

 

Hus og heim for diverse skapninger er ferdigmalt.....men om det ble
fint er jeg litt usikker på:)
Jeg mikset til fargene selv ved å blande i litt malerimaling med 
hvitt til jeg mente det var ok..
Så langt så vell........

 

Det var da jeg fant ut at alle hjem burde ha blomster utvendig at det
tok litt av :o))
Jeg mikset og malte - mikset og malte...og koste meg glugg ihjel:))

 

Hmm, fuglekassene ble sånn passelige fine ( de kan jo henge høyt oppe i tre)
 men det " rosemalte " insektshotellet ble litt for voldsomt 
i fargene tror jeg... kan liksom ikke se det for
meg hvor jeg skulle henge dette opp...så jeg må nok frem med
malekosten igjen tenker jeg..:))

Vell vell......

Før regnet plasket ned fikk jeg dillet litt for koiene i hagedammen:))

 

Sist vi var på hytta tok jeg med hjem en god del runde steiner...
og gravde opp litt gress som vokser i vannet der..(eller det var mannen som
måtte ut å grave) ;)
Små sorte plastkurver kjøpte jeg på Biltema og foret disse med sort fiberduk slik
at sanden/jorden holder seg oppi.. Jeg plantet alt ferdig før de
ble med hjem...
Jeg lagde mange gjemmesteder for koiene i dammen ved å bruke
noen flate steiner over de runde... fylte også på noen bøtter med sand
i bunnen da jeg leste et sted at koiene likte
å leke i sanden..:)

 

Fuglene på hytta fikk nytt fuglebrett sist:))
- og det skrudde jeg fast på rekkverket utenfor stuevinduene..så blir
det koselig å se på fra sofakroken;)..
Metallboksen som opprinnelig bare var " snacks & goodies "fant jeg ut
ble alt for stor til vårt snacks (blir spist opp før det havner i boksen ) ;)))
så den ble omskrevet til Pip`s snacks & goodies:o))
Tidligere hadde jeg solsikkefrø m.m. i en plastboks...helt til det forvillet seg
en mus inn......gnagde hull....og sikkert storkoste seg med å spise/gjemme
solsikkefrøene i en av sengene...usj og usj snakk om hytteliv:o))
Men fra nå av blir det slutt på den biten......... bokstavelig talt ;o)))

Nei, nå er klokka 02.24 så da er det vel leggetid tenker jeg:))

Ha en fin fin uke!! - sommeren kommer visst innom igjen har jeg hørt:o)))

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...