onsdag 30. september 2015

DIY - lampe og litt kobberhekta:)))

 

Hei å hoppsann...:)

Det blir alt for lenge mellom innleggene, og jeg som egentlig kunne
ha blogget 2 ganger om dagen om alt jeg har gjort i det siste..

Jeg bobler over av ideer...og plutselig er jeg i gang med det ene etter det andre..
husker heldigvis å ta bilder - men det er bare det at det kan ta litt tid å 
få bildene inn på dataen, redigere og velge ut noen bloggbare:o)))

Vel vel..
Jeg har blitt litt småhekta på kobber i det siste, og da er det kjekt å ha
en kobberspray:)))

 

Sist helg var vi på hytta og med kobbersprayen i bagasjen, gikk det
unna der også med forvandlinger:o)))

Flere bilder kommer senere..

 

For en stund siden lagde jeg en lampe som ble sååå tøff..
Kjøpte selve foten, men den kledde jeg igjen med litt greiner fra 
div. trær i hagen..

 

Jeg startet med 4 - 5 greiner som jeg bandt rundt foten med ståltråd.
Så fylte jeg på med flere greiner rundt med limpistolen til jeg
synes det ble bra..
Nederst for å skjule den hvite foten ble det også limt på
greiner..

 

Så må den testes med lys - og det ble såååå fint 
- og akkurat passe røft:)

 

Nå har den flyttet til nytt hjem og står i vinduskarmen
og nyter utsikten:)))
Jeg ble så fornøyd med den at jeg må lage et par til meg selv:o)))

Ellers har vi et passelig stort prosjekt pågang her i heimen....
Jeg fikk ideen i går og idag har vi vært å kjøpt gulv, maling og beis..

Ønsker dere alle noen nydelige høstdager!!

6 kommentarer:

Lisbeth sa...

Jeg kan ikke annet enn å små le litt😀. Du bobler over av ideer bestandig du Janne😄. Herlig - skulle ønske jeg hadde en liten smule av din kreativitet og energi😊. Lykke til med nytt prosjekt☺️

Ruths datter sa...

For en lekker lampe da. Sprayflaske er artig å jobbe med.
klem

Antje sa...

Den ble kjempefin. Takk for inspirasjoen. Kobberspray er i vinden, flotte unike ting du lager !!

Edny sine puslerier sa...

Denne lampa gikk rett i hjertet på meg! Jeg fryder meg slik over bloggen din, og for at du deler dine kreative krumspring med oss. Senere i oktober skal jeg til Kristiansand på kurs et par dager;)

Bestemors gamle laken sa...

Jeg tar av meg hatten og bøyer meg i støvet:)

Lenge siden jeg har vært innom blogger, og det er en fryd å stikke innom din.
Du er den mest kreative personen jeg vet om:)
og alt du lager og gjør blir bare helt utrolig lekkert!!

Ønsker deg en kreativ fin søndag.

Klem, Gerd Kr.

Janne i Fagerlia sa...

Så mye flott du lager. Den lampen var helt rå!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...