tirsdag 13. oktober 2015

Walk in closet - nesten ferdig:)

 

Endelig begynner soverommet og bli ferdig - ser iallefall enden på visa:o))
Men som nevnt tidligere dukker det opp nye ideer mens jeg holder på...og det er
både morsomt og litt slitsomt:))

Walk in closet har inngang fra begge sider av senga..
Senga står ca midt på gulvet med hjemmesnekret sengegavl bak.
Videre over gavlen ble det laget en ny vegg.. 

 

Inni "skapet" på baksiden av sengegavlen ser det slik ut:)
- eller litt forandring har skjedd her etter jeg tok bildet - bl.a. så har
det kommet opp ei jernrive i kobber til smykker:)

 

Det er skråtak og på det høyeste er det 3 meter inni "skapet".
Alle hyllene er fra de gamle garderobeskapene. har saget
de ut fra dører/vegger - litt gjenbruk
er jo bra:)
I benken som var en gratis tv benk fra Finn.no skal jeg ha sko...

 

Det er litt av et puslespill å få alle hyller og oppheng på "riktig" plass..
Derfor tar det litt tid...jeg vil jo ha det så greit som mulig, helst perfekt:o)))

Hele veien rundt taklistene har mannen montert ledlys med bevegelsesensor som
også virker på lyd:))
- så om kvelden når det er bekmørkt, kan jeg bare kremte litt før jeg går inn
i "skapet" , så blir det lys:o))

 

På øverste hylle som jeg nesten må ha stige for å nå opp til, skal jeg ha
vesker/bager som jeg har glemt at jeg har hihihi...utrolig mange vesker
har dukket opp fra langt innerst i de gamle garderobeskapene..

I kveld har jeg saget til 2 hyller som skal på veggen til høyre..+ noe 
opphengsgreier som vi kjøpte i dag..

Taket på soverommet er malt hvitt i glans 25.
Veggene er malt i en mørk og varm gråfarge i kode N 6502 R
( den heter også asfalt ) :)
Gulvet er laminat - mørk grå i eikemønster..

 

- og her er det jeg holder på med i kveld.......
I dag lagde jeg en kurvreol med 8 rom som jeg har sprayet i kobber
og i den skal jeg ha interiørblader - må bare velge ut hvem som får
heders plassen først:o)))

Vel vel, jeg får inn i stua og ta mine valg...
så må dere alle ha en fin fin kveld videre!:)

3 kommentarer:

Gyldenlakk - hage og pusterom sa...

Så fint!
Hvor har du fått tak i ledlysene? Slike kunne jeg tenkt meg på baderommet!

Janne sa...

Heisann;)
Ledlysene kjøpte vi på Rusta - en rull på 4 - 5 meter.
Bevegelsesensoren er fra Biltema:)

Guro Eriksen sa...

Så fint det blir! :)

God helg og kos deg masse med hobby-syslene dine i helgen ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...