mandag 30. november 2015

Når pengene hoper seg opp:o))))

 

Hei å hå:)

Ja, om du har for mange penger eller penger som har gått ut på dato, kan
du bruke de til noe fornuftig isteden for at de skal ligge å støve ned i en bolle e.l:)

Smijernbordet med pålimte 10 ører lagde jeg for snart 30 år siden....:))
Glassplaten knuste i flyttesjauen når vi flyttet inn her vi bor nå..og her har det
stått siden den gang i denne gang:o)))

Grønnfargen rundt speilet har egentlig irritert meg noen år, men har aldri
tenkt på at dette også kan "fikses" på:o)

 

Helt til i gårkveld, da ting å tang skulle på plass etter at vi har
malt gangen...
Da måtte jeg bare finne på noe...........så jeg frem med glassbollen med
kronestykkene og limpistolen:))

192 kr kom det på hihihi - billig spør du meg, og kronene kom virkelig
til nytte:o))))

 

Pengebordet er nok litt billigere siden det er 10 ører som er brukt :o))))

 

Synes dette ble knallstilig........så passet det mye bedre sammen med
gråfargen (sober) på veggen:))
Har igjen hjørnene på speilet...fant ut at det ble for stort mellomrom om jeg
skulle lime på kronestykker, så her blir det foto av ett eller annet:))

Innimellom malinga av gang og lister har
 det blitt tid til litt adventspynting:)

 

På kjøkkenbenken har jeg 4 forskjellige glass ( hapå, syltetøy og babymiddagsglass)
som jeg har heklet trekk til og knyttet på sink tall:)

 

Trappa er nymalt i samme gråfarge som veggen....
Nissefar står og ønsker alle hjertelig velkommen:) og på noen av trinnene
i trappa har jeg pyntet med telysglass (syltetøy) og grankvister fra hagen...

 

Adventskalenderen av 24 sokker med pelskant er hengt opp og
pyntet med grankvister...

Nå er "hele" huset ferdigmalt og jeg har bare igjen å dille og dalle
og bare kose meg:))))

Ønsker dere alle en fin desember uke!:)
 

1 kommentar:

Edny sine puslerier sa...

Wow! Her er det ene rommet etter det andre stiligere og tøffere enn tøffest. Så morsom måte å bruke pengene på:) Forstår at pengene hoper seg opp når du gjør så mye selv på geniale og billige måter:) Deilig når man er ferdig med hele huset og det blir så vellykket.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...