torsdag 12. november 2015

Ny bloggbutikk!!;))

 

I dag åpnet jeg min nye bloggbutikk:)
Jeg hadde en bloggbutikk tidligere og synes dette var kjempegøy, og
etterhvert bestemte jeg meg for å lage "ordentlig" nettbutikk.

Fikk god hjelp av sønnen med bl.a. domene navn, paypal konto 
og selve oppsettet til nettbutikken....

Nettbutikken hadde jeg i ca 1 år...og jeg la fort merke til at mine kunder
heller ville handle "på privaten" ved å sende meg bestilling 
på mail..enn å betale med visakortet.

Jeg selv synes det ble mer og mer vrient og det tok for mye tid å legge
ut nye varer og administrere det hele - så valget var ikke
vanskelig med å avslutte den:)))

Nå vil jeg ønske alle nye og ikke minst "gamle" kunder
hjertelig velkommen til min nye bloggbutikk.
Håper dere vil ta dere en tur innom og se hva jeg har, men det må
nevnes at jeg er i startfasen, så utvalget er ikke helt på topp enda..

Dere kan klikke HER for å komme til butikken Nesland Interiør
eller klikke på bilde øverst i høyre marg på bloggen.


 
 

1 kommentar:

Anonym sa...

Så koselig.��. Gleder meg til å se... Lykke til. Mvh Janne i Hakadal

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...