fredag 27. november 2015

Oppussing av den smale gangen...fikk en kobbervegg:o)))

 

Å pusse opp er vel noe av det gøyeste som finnes og nå er jeg i gang
med å fornye den smale gangen og trappa......
( malte stua i sist uke bortsett fra listene som jeg tenkte å ta i
samme slengen når jeg skal male listene i gangen og det blir nok en del
bilder av det hele etterhvert) ;)

 

Husker ikke helt hva slags farge det var tidligere - mulig det var caffelatte....
og skapene var i lys antikk.
Trappa var i en lys gråfarge..

En sprø idè dukket opp i hue og da må den jo testes ut...:o)))
Den innerste veggen sprayet jeg med kobbersprayen - utrolig stilig:)
Brukte en boks til 69,- fra Biltema:)

Det fine støvet legger seg overalt så det å dekke til ALT er viktig..

De andre veggene og skapene ble malt i farge sober.


Håndtakene ble byttet til glassknotter med kobberdetalj i midten....og da
vi var innom på Biltema måtte jeg ha noen julekuler i kobber som
pynter fint opp på et fat under glassklokken:)


Det å male går utrolig fort......men det å få de riktige tingene på plass
kan ta litt tid....ikke alt som er fint til en kobbervegg - så jeg
må bare prøve meg frem...
 
Speilet med sølvramme er jeg så i tvil om...skal jeg male 
rammen i grått tro ?

Nå er det bare trappa og listene igjen å male og det håper jeg at jeg kan
få gjort i morra....må jo begynne å tenke på advent også:)))

ØNSKER ALLE EN FIN HELG !

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...