torsdag 24. desember 2015

GOD JUL !!

 

Da er det klappet og klart for julefeiring..:)))
Juletreet pyntet jeg sist lørdag i sølv og hvitt og juleslynger henger rundt
både her og der:))

Julegodteri ble det mere enn nok av og det siste jeg lagde var noen
knallgode troika-biter:)

 

Med temperatur på 10 - 11 varmegrader og litt gløtt av sol fant jeg ut at det
måtte bli grilling i hagestua sist mandag..

 

Deilig grillmat og koselig pyntet........

 

Det har også blitt litt hagearbeid denne uka:))))
Ufattelig deilig temperatur, så jeg plantet ut julerosen jeg fikk til bursdagen:)

 

Den begynte å skrante innendørs, så nå satser jeg på at den kommer
igjen år etter år i blomsterbedet ved inngangspartiet:)

 

Vel vel vel...

Da vil jeg ønske dere alle en riktig 
GOD JUL OG ET GODT NYTT ÅR!!

3 kommentarer:

Refleksjon på livsvegen sa...

GOD JUL!

Lonni´s Verden sa...

Et glædelig (bag)jul til dig og snart et godt nytår. Må det blive et fredeligt et.
Tak for dejlige og inspirerende indlæg i året der snart er slut.
Klem Lonni

Caroline sa...

Godt nyttår!
Nå var det en stund siden jeg kikket innom hos deg,men det var koselig å se juleforberedelsene dine,så mye godt julesnop du laget,mmmm:)

Igår kom snøen her hos oss,noe som skapte jubel hos ungene etter en grønn lang juleferie,hehe:)

Klem Caroline

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...