fredag 29. januar 2016

En drøm til kjøkkenet;)))

 

Hei å hopp og endelig er jeg tilbake fra "ferien";o))

Jeg har rett og slett tatt meg en lang bloggferie....har ikke tenkt tanken
engang på det kreative eller bloggen..

Nytt år og nye muligheter ja..............

 

Mitt nyeste kjøp til kjøkkenet er denne supergode frityrkokeren...Har vært
litt nyskjerrig på slike som lager frityrstekt mat uten olje og nå har
jeg hatt den i hus i 4 dager og laget mye snaddermat:o))))
( en kan ha litt olje om en vil)

 

Begynte med å teste pommes frites med en spiseskje olje...det tar ca
20 min og det ble helt fantastisk:)
Til venstre har jeg kyllingfillet og eplebiter..
Noen av kyllingbitene dyppet jeg i egg og så i griljermel og de andre fikk 
bare krydder på seg:))
Når det var ca 4 minutt igjen hadde jeg oppi eplebitene - himmelsk godt!:)

 

Timer-dingsen kan en ta med seg så her er det bare kose seg
med kaffe og tv titting til eplebitene skulle oppi:))))
Kjøpte den på Elkjøp her i kristiansand og HER kan du se
og lese mer om vidunderet:))

( innlegget er ikke sponset, men god service og supergod maskin
trenger litt skryt) :)))

Ute har vi et snev av stormen Tor.....så her får en bare
kose seg inne med litt snaddermat tenker jeg:o)))
GOD HELG!!

3 kommentarer:

1001ting sa...

Den kokeren hadde jeg ikke hørt om, takk for tipset.

Anonym sa...

Fortsatt fornøyd?
Er den enkel å rengjøre ??????

Janne sa...

Hei Anonym!:)
Jeg er mer enn superfornøyd med den nå etter å ha brukt
den i en uke:)
Har laget kake også i denne (marmorkake)
Rengjøringen kan vel ikke bli enklere da det er en "stekepanne" med
håndtak som enkelt løftes opp og bort til vasken:))
I "taket" presses to knapper for å løsne viftedelen om den må skyldes.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...