onsdag 17. februar 2016

Minstemann (katta) er forsvunnet..

 

1. februar forsvant minstepysen vår.......
En skikkelig storsjarmør - noe de andre kattene i huset ikke er enig i:o)))

 

Han er "døpt" Axel, men siden han er yngst så fikk han fort navnet
Tassen når han ble omtalt.....og etterhvert trodde han selv at
han het Tassen - og det navnet lyder han om du roper:))

 

Tassen har vært spesiell siden han kom til verden (bak stuegardinene:) 
20. juli 2011.
og det gøyeste han vet er å terge (slå) de andre kattene - kansje fordi han
er yngst å må ta igjen litt:)
De andre kattene går gjerne lang omvei for å slippe apestrekene hans:)

 

Stort sett så er han bare snill og grei og tar livet med ro;) men hvis han plutselig
får lyst på boksemat og ikke får det med en gang, ja da kan han
finne på å slå oss på foten:o)

Plutselig kan han bli ekstremt kosete og da kryper han opp i fanget og legger
labbene på hver side av halsen og slikker og varmer nesa si godt
plassert på halsen min:o)))

 

Nå har jeg kontaktet dyrebeskyttelsen her i Kr.Sand som har lagt ut
etterlysning på sine facebook sider...og på dyrebar.no ligger det også
en etterlysning - der fikk jeg også printet ut denne plakaten som jeg
skal henge opp her i Vågsbygd.

Håper det er noen der ute som ser han og kan ta kontakt - han 
er sårt savnet!

3 kommentarer:

Birgitte sa...

Håper den fine pusen finner veien hjem igjen!

Mira sa...

Håper du finner pusen din, død eller levende. Ja helst i god behold selvfølgelig.
men det er uansett vondt å gå rundt å ikkje vite, å savne han.

Har hatt ein katt som var borte 1 år og dukka opp som om ingenting var hent, og var heime 2 uker før han stakk igjen, så var han borte over et år en gang til, da hadde eg skaffa meg ny pus, kvite fine langhåra Mira, ho var veldig spesiell, var ikkje redd for noen ting bare fryktelig nysgjerrig, ho blei påkjørt bare ein sommer gammel dessverre.

men aldri glømt, .

Tigertim som han hette blei slett ikkje glad for prinsessa som hadde tatt hans plass, det hjalp ingenting at det var ein hokatt, han blei her i 1 uke, så kom han med noen merkelige klagelyder, var tydelig missfornøyd. Har aldri hørt ein katt på den måten eg og eg har hatt mange. så gikk han og kom aldri igjen.

Lenge etterpå fant eg han i ei veigrøft langt herifra.

Siden har eg valgt å kastrere kattene mine, altså for å holde dei heime.

sender deg ein klem,

Ann-Jorun Nordgård sa...

Håper du finner igjen katten din, trist når kjeledyret forsvinner.
Jeg vet du har fulgt bloggen min"fiksemalla", siden jeg fikk en del problemer med den har jeg startet"den nye fiksemalla" om du ønsker å følge meg videre.
krysser fingrene for at pusen dukker opp igjen.
Klem fra Ann_Jorun

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...