mandag 19. september 2016

En "ny" verden:o))

http://neslandfoto.blogspot.no/ 

I dag startet jeg en ny blogg............en fotoblogg:)
Var en tur innom de eksterne hardiskene og der fant jeg sååååååå
mange fine bilder som jeg har glemt helt bort...:o)

...........så da var det egentlig ingenting å lure på lengere:))
-selv om det er litt styrete å mekke sammen en blogg. Den skal jo
se fin ut også:o)

http://neslandfoto.blogspot.no/ 

Bilde jeg har brukt øverst i fotobloggen - tok jeg en nydelig dag i mai
 i 2013 fra stuevinduet:))
Fotoapparatet er stort sett alltid med på (bil)tur..........og mange fine
bilder har jeg klart å få i god fart som f.eks Høvik kirke, Bamle kirke m.m. som
en kan se fra E18.. 
så er det jo veldig moro etterpå når en skal redigere, skrive på noen
gode ordtak eller gjøre de om til sort hvitt:))

Dette var litt reklame for meg selv :o))) så nå håper jeg at jeg får
mange følgere i min andre bloggverden:))
Du kan klikke HER eller på et av bildene for å komme dit:) 

Ha en fin dag!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...