torsdag 1. september 2016

I dag ble det endelig klokkeklart i heimen.......

 

Hei å hopp!:)

I lang lang tid har klokkene ligget på vent i en kurv til jeg skulle
få en god idè........I går trodde jeg at idèen var der....
men........

 

Jeg begynte med å legge klokkene etter hverandre.........for å se å stor
plass de trengte..
Kom da på at jeg hadde et bilde liggende i den størrelsen som jeg kunne 
bruke......MEN i samme sekund tenkte jeg at det er jo bare rammen jeg trenger
så da saget jeg til noen trebiter og skrudde de sammen...og sprayet 
rammen i kobber...
Skrudde fast rammen på veggen med alle klokkene inni............

Det var greit nok helt til i dag hihihihi........

 

I dag fikk jeg en enda bedre idè - og nå er jeg såååå fornøyd:))
I mitt walk in closet har jeg på den ene veggen et avlangt speil med lange
bluser og kjoler på hver side...
Mellom speilet og blusene var det akkurat plass til lange kroker til klokker
og kortere kroker til lange smykker - krokene var i krom men jeg sprayet de i kobber.

På den ene siden har jeg klokker i hvitt og sølv
og på den andre siden i sort og kobber/brune

 

Tror disse blir hengene i krokene i laaaang laaaang tid - er
jo såååå fornøyd nå:)

 

Selv om klokkene henger over hverandre så er de jo lett synlige alikevel:))
 - selv om det blir litt mer arbeid om en skal ha på den innerste - men det
burde jeg klare :o)))

 

Under speilet er det en benk og nå er det de lange "over kne" 
støvlettene som har fått plass her.......

 

Har også ommøblert litt....flyttet noen hyller og skrudd opp et
par garderobestenger....sortert og gitt vekk litt klær og noen gikk
i søppla......så nå har jeg plass til mere her :o))) 

Ha en fin kveld!

3 kommentarer:

Lisbeth sa...

Wow, for en drøm av et walk in closet😀

loftkroken sa...

Hei Janne

Dette var drømme garderoben, utrolig flott 💕💕..
Så flink OG full av ideer:))))


Klem Bente

Klestrollet sa...

Hi, hi må le litt, er det mulig å ha så mange klokker??! Men var en flott løsning du fant, da!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...