tirsdag 6. september 2016

Planterommet har fått reoler med lys:))))

 

Hei å hoppsann:))

I gårkveld fikk mannen "lyst" til å hjelpe meg med å montere reolene
til planterommet......
Jeg er ikke ferdig med ryddingen, men når han tilbøy seg, så måtte
jeg jo bare skyve ryddeprosessen bort hihihi;)

 

Før reolen ble montert, så flyttet jeg et stort garderobeskap bort
til en annen vegg.......det skal jeg bruke til blomsterpotter i div.str.
og ellers ting å tang som en kan få bruk for her nede:o))

Mannen fikk også montert et (dobbelt) lysrør i gårkveld - ble skikkelig
bra lys i hylla:))

 

I dag har jeg hatt vaskedag - alt av potter og kar til å plante/så i er blitt
vasket og sortert......Har begynt å få ting på plass i hyllene, men mye
mulig at det blir forandringer etterhvert - men jeg er iallefall
igang med planterommet:))

 

Har et vitrineskap også på planterommet........det tror jeg at jeg skal ha
til hageblader/bøker og kansje frø..........jeg for se hva jeg 
ender opp med:o)))

I morra blir det en liten pause i "ryddinga" for da må vi inn til
Oslo (Radiumhospitalet) for en sjekk men på torsdag er jeg nok i full 
gang igjen her:o)))

Ha en fin kveld!
 

2 kommentarer:

Kort og Søm sa...

Så heldig du er som får eget plante rom :)
Veldig kjekt å kunne starte sesongen litt tidligere med god plass til frø, såing og små planter.

Hilsen Fredrikke

Caroline sa...

Så flott å vær tidlig ute!
Det blir jo kjempebra med de reolene på planterommet,gleder meg til å høre om hva du tenker å så:)

Ønsker deg en flott helg!
Klem Caroline

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...