torsdag 15. september 2016

Smykketre med betongfot....

 

I går lagde jeg meg et nytt smykketre..........har laget noen mini
smykketre tidligere med betongfot men synes de ble
litt små........

Jeg startet først med å jakte på den perfekte grein....og endte opp med
å beskjære kirsebærtreet i hagen:))))

 

Fant frem en melkekartong til form som jeg smurte inn
med matolje........
Blandet sement (ferdig sekk) og vann til jeg fikk en vaffelrøre
lignende masse........
Fylte nesten helt opp før jeg stakk greina nedi og festet den med
maskeringstape slik at den sto ganske rett:))

Og slik sto det til i dag kl 07:))))

 

Ble kjempefornøyd med dette treet og ikke
 minst betongfoten:)

 

Nå er det kommet på plass men måtte beskjære det litt......

 

I etasjefatet har jeg armbånd og øredobber...........kansje jeg må finne
en ny plass til disse da det ble litt mye juggel på en plass hihi;o))

Ellers idag har jeg sanket litt mer frø.......

 

Og for å huske "hvem hva hvor" så la jeg de rett i glass med navn
festet i mini klypa:))
........slik kan de ligge å bli helt tørre å fine før jeg rensker og legger
de over i konvolutter.....for nå har jeg startet med et nytt prosjekt mellom
planterommet i kjelleren og drivhuset:o))))

 

Mannen har ryddet i garasjen.........og dette skapet med "100" skuffer ville
han kvitte seg med så det fikk jeg til mitt "rot";))

I morra blir det å fortsette her...........

Ha en fin dag dere!

1 kommentar:

Tovepia sa...

Hei på deg, her er kreativiteten på topp som vanlig;)
Smart å støpe i melkekartong..har tenkt det samme men til lysestaker.
ha en fortsatt fin september; her er det litt sommeraktig for øyeblikket:)
Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...