søndag 16. oktober 2016

Soverom inspirasjon...

 

Hei og god søndag!

I dag blir det litt bilder fra soverommet vårt..Jeg har forandret en god del
siden vi pusset det opp fra "topp til tå" for ett år siden..

Det startet med at jeg hadde lyst på ny sengegavl:o))))

 

.....Og ny sengegavl ble det:))
Den laget jeg her om dagen og hvordan kan du se HER.:)

 

Jeg er sååååå fornøyd med forandringen..... tidligere sto sengen mot
veggen en skimter til høyre og med gamle røffe planker 
til sengegavl.
Da var det ikke plass til nattbord - noe jeg har savnet bittelitt:))

 

Nå har jeg fått nattbord på plass og ved den gamle sengegavlen er
det blitt plass til "sminkebord" med benk under + godt lesestoff innen
rekkevidde fra senga:o))
Mangler et speil her (det har jeg liggende på hytta) men ellers er jeg
topp fornøyd:)

 

På andre siden er det blitt plass til et bjørketre som kan fungere som
stumtjener eller bare henge ei lyslykt i:)

 

Her står jeg i åpningen inn til walk in closet som vi laget i fjor......
og når jeg snur meg......
ser det slik ut:)

 

Her har det også blitt litt forandring siden i fjor...
Har byttet ut noen hyller på midten som jeg hadde t-skjorter liggende..
nå har jeg hengt opp alle t-skjorter - med og uten stropper for å se bedre
hva en egentlig har:o)))
Hyllene ble flyttet og nå har jeg litt av sko og vesker i disse:)
Nederst har jeg en lang tv benk som jeg fikk gratis på Finn.no til sko
og det som er typisk sommer/vinter plagg...

 

På motsatt side (baksiden av den gamle sengegavlen) har jeg knagger
til armbåndsur og lange smykker..
Et avlangt speil med hylle under og under hyllen kurver til
pynteskjerf, bikinier m.m.:)

 

Vell, da har dere fått se hvordan soverommet ser ut idag:))))
Trappen fra soverommet går opp til stua....mannen har montert spother
i hvert trinn;) og her skimter en også de
 hyllene jeg laget her om dagen.....i dag skal jeg lage bilder til å 
ha over de hyllene:o)))

Skikkelig høstvær ute så da får en gjøre noe fornuftig innomhus:)))
Ha en fin dag!
 

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...