lørdag 19. november 2016

DIY klokkeskrin:)

 

For en stund siden var jeg ganske fornøyd med å ha funnet den perfekte
plass til alle klokkene mine....da sorterte jeg de etter farger og hang de
 rett og slett på knagger/kroker i mitt walk in closet....

Men nå fikk jeg en annen og bedre idè:o)

Jeg fant frem et metallskrin med lokk jeg hadde liggende 
1stk rørisolasjon (Biltema)
saks
og mesteparten av klokkene:))

 

Rørisolasjonen klippet jeg til slik at det passet i skrinet...
festet klokkene på...

 

.........og vips ble det et klokkeskrin:)))

 

Nå ble jeg knallfornøyd:o)
og god oversikt ikke minst...........
Billig var det også:o) hadde både skrin og rørisolasjonen liggende
så det var bare å ta saksa og klippe det til :o))))
Rørisolasjonen er fra Biltema og mener den kostet ca 20 kr:)

Ha en fin fin lørdagskveld dere!:)
 

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...