tirsdag 29. november 2016

Hotellpute-kasse og serveringsbrett..:))

 

I dag blir det et ujulete innlegg..........men alikevel en slags forberedelse til
div. julefilmer...........:o)))

Det har seg slik at jeg fikk lyst til å lage et nytt serveringsbrett med bein 
til soverommet:)
Beina jeg brukte skrudde jeg av et "gammelt" dvd skap. 
Dvd skapet har jeg hengt opp på veggen på hobbyrommet mitt og brukes
til alt annet enn dvd`r:)))
Serveringsbrettet kjøpte jeg for lenge lenge siden på Kid:)

 

Ble veldig fornøyd med dette enkle serveringsbrettet - nå manglet det bare
en tv på soverommet:o)))
Vi hadde en tv før på soverommet
og en dvd spiller.........men den ble nesten aldri brukt så den fikk sønnen..
Men med dette flotte serveringsbrettet så måtte det en ny tv til
og en ekstra tv boks....
Nå kan jeg rett og slett våkne til "God morgen Norge:o))))

 

Med nesten ny sengegavl, tv og serveringsbrett manglet det bare ei skikkelig
god hotellpute:)))
Så da gikk turen til Kid igjen:)

 

"problemet" var bare hvor jeg skulle gjøre av den digre puta når
den ikke var i bruk...........
Jeg kom på at jeg hadde et par engangspaller liggende i tilfelle....så da
ble den ene brukt til å lage ei hotellpute-kasse:))

Mens jeg holdt på med baking - horn med ost og bacon....tok mannen
seg av palla og delte den i to:))

 

I dag overtok jeg og fikk på litt ekstra bord på sidene..........skikkelig
gamle og værbitte:))

 

Og mer værbitt skulle den bli:o)))
Har beiset hele kassa i værbitt tre og skrudd på hjul:)

 

Og nå matcher den så fint alt det andre på soverommet:))
Nye litt julete sengesett fra Kid er på plass, så nå mangler vel
egentlig bare de gode julefilmene på tv`n og litt julebakst:o)))

Ønsker dere alle en fin førjulstid!
 

1 kommentar:

loftkroken sa...

Innom for å ønske deg en riktig god JUL ♥
Takk for flotte tips og inspirasjon, du er en ener skal du vite :)))

Klem Bente

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...