torsdag 9. februar 2017

Fra lyspære til betongknagg....

 

Litt småprosjekter innimellom de litt større:o))))

Denne idêen dukket plutselig opp og med litt hjelp fra mannen ble det
i dag en ny knagg til yttergangen:)))

 

Mannen fjernet enden på lyspæra og fjernet "innmaten"..
Så fant jeg frem et eggeglass, en lang skrue og en trekt som er grei å ha
når en skal fylle sementen nedi...

 

Når det var fult satt jeg skruen på hue nedi og tok tape over for at den
skulle sitte på samme plass i hele tørkeperioden:)
Det tar kansje 2 -3 dager dette..

 

Og i dag før jeg våknet hadde mannen fjernet glasset på pæra:))
....og det ble skikkelig bra resultat:)

 

Litt mørkt her, men når jeg skulle skru opp min nye betongknagg
boret jeg først hull og vips så ble det en ny knagg:o)))

HA EN FIN DAG!!
 

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...