søndag 19. februar 2017

Gøy med ord og uttrykk:)

 

I dag har jeg hatt det gøy med ord og uttrykk fra Kr.Sand bl.a.
Redigert og printet......

 

Det er så mange tøffe "bilder" å få kjøpt, men har du en printer
og en klype humor - er det ikke vanskelig å få laget
det bilde som passer deg best:)))

 

Når jeg hadde fått laget de to "viktigste" fant jeg frem et par rammer
som jeg sprayet med kromsprayen:))

 

" Å SE RAL " eller Åseral.......Det er stedet mannen kommer fra....

 

Det andre er enklere å se:))
- Vågsbygd, og her er jeg født, døpt, vokst opp, gift
og bosatt :o)))))
Vågsbygd ligger på Kristiansands (beste) vestkant :o))))

 

Ordet " JAVEL" har mange betydninger her i Kr.Sand og du må
nok kansje være født og oppvokst her om du skal skjønne
hva vi mener til tider:))))


 

Ellers er jeg ferdig med treskiltene som jeg begynte på i går..........og
de ligger nå få salg i bloggbutikken:)

Javel, :)
(det var alt for denne gang ) 

Ha en fin ny uke!
 

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...