søndag 12. februar 2017

Klatrestativ til katt....Del 1:))

 

Inspirasjonslisten er det ingenting i veien med iallefall:o))) men av og til
blir veien til mens en går..:)

 

Har sett på flere klatrestativ og de koster ca 1000,- til 1500,- om en skal ha noe
som gjør nytte for seg:))
Tenkte fort at jeg har mye materialrester liggende i "vedskjulet" og en del
restestoff som kan brukes, så da var jeg plutselig i gang:o))

Jeg startet med en avkappet veggplate og litt stoff som ble stiftet fast under...Kattene
liker å klore på sisal, så en bit fra en sisal-løper som var "godt ut på dato"
kom godt med:))
Søylene er laget av 2" x 4" materialrest.
Den runde platen er et skjærebrett som også var "godt ut på dato":)))

 

Her står det løst sammen - (et tegn på at alt er saget rett hihihihhi)
Sisaltauet og stoffet er festet på alle deler før jeg skrudde
det sammen.........

 

Her har jeg bygget litt videre..........lagde et par garnballer som jeg stiftet
fast under den øverste platået...

 

Så var det klart for testing, og det var da jeg så at dette må bli litt
større enn dette:))))
Tror jeg skal bytte ut bunnplata og kansje flere etasjer/hyller, klorebrett
hulrom m.m. Har noen små planer om
 hvordan det skal se ut til slutt:)) 

 

Men så langt ser det ut som "eksen" trives - selv om han var
litt skeptisk i starten...:))))

Ønsker dere alle en fin ny uke!
 

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...