onsdag 8. februar 2017

Når kreativiteten melder seg...............

 

.....Ja, da er det godt å ha et rom som dette:o))

Som nevnt tidligere så er min hobby det å være kreativ, og nå har jeg
 endelig fått sortert og ryddet slik at alt har SIN plass:))
- selv om det kan skjeie ut noe til tider...:o)) 

Reolen over her fikk jeg gratis på Finn og malte den sort for å ha den
på kontoret.......men nå fant jeg ut at den var mer til nytte på mitt
"nye" hobbyrom og fikk fargen "drøm" - man tar hva man har:)))

I tallerkenhylla har jeg inspirasjonsbøker innen hekling, støping, sying
snekring m.m.
Men på døra har jeg skrudd fast plater som jeg har limt på de
virkelige og håndplukka inspirasjonene fra div.interiørblader:))

 

På den ene veggen har jeg en lang arbeidsbenk og når veggen ikke var
lang nok til å ha kommoden ved siden, så ble den satt ut fra veggen:))) Resten av
den veggen rommer en kottdør:)
I kommoden har jeg nesten alt verktøy bortsett fra det jeg bruker mest
- bor, bits og drill som ligger lett tilgjengelig:)

På kortsiden av kommoden har jeg skrudd opp knaggrekken "ting & tang"
som nettopp rommer ting og tang:o))

Det store arbeidsbordet har jeg flyttet fra motsatt vegg og bort her 
sammen men den andre arbeidsbenken og egentlig trenger jeg
bare en ny "kontorstol" i mellom her sånn at jeg bare kan svinge meg
rundt etter "dagens behov":)))
- men det funker greit med to stoler og en krakk også;)

 

Det store arbeidsbordet har "føtter" av bokreoler - 3 stk og langs veggen har jeg
skrudd fast ei list under..

 

På veggen har jeg skrudd opp et dvd/cd skap som jeg bruker til
servietter - beina skrudde jeg av når jeg skulle lage
serveringsbrett til å ha i sengen:o)))
Skapet hører til Bombay-serien og var brunt, men plutselig ble det hvitt:))

"skittentøydunken" som var i krom er malt hvit og i den har jeg fyllvatt:))
Ved siden av den står ei aviskurv som også er malt hvit og her
har jeg div.mønster og sjablonger...

 

På veggen over skatollet har jeg skrudd i mange skruer på ei list
som jeg bruker til glidelåser......På veggen ved symaskinene har jeg skrudd
i lange skruer til trådsneller og ei bildelist blir brukt til
ruller med bånd:)

 

Inni skatollet ser det slik ut:)
Det er her "alt rotet" er som jeg bruker til maling og støping:)
- bortsett fra sementsekken som ligger i ei stor murerbøtte under arbeidsbenken..
På innsiden av skapdørene har jeg hengt opp div. fargekoder som
kan være kjekt å ha:))

 

Fant noen lange opphengskroker på Jula som passet perfekt til
de forskjellige saksene jeg har - selv om en og annen alltid blir liggende
på arbeidsbordet:))
Har også gjemt på tauoppheng til gardiner i tilfelle en idè om disse
skulle dukke opp:)

 

Jeg flyttet hobbyrommet mitt fra kjelleren til loftet og bonusen
med dette er at nå har jeg fått superflott utsikt over "hele" Kr.Sand/Vågsbygd
(og gratis varme fra stua):)))

 

Dagens prosjekt..............

Håper å bli ferdig i morra med dette og så få hengt det opp:))

Ønsker dere alle en fin dag!

1 kommentar:

Edny sine puslerier sa...

For et flott hobbyrom du har fått! Mitt rom står for tur for en skikkelig opprydning og sortering. Samler nå på alt også!!! Tusen takk for inspirasjon og gode idéer.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...