fredag 17. februar 2017

Nye skilt på vei til bloggbutikken......

 

Dette skiltet har jeg selv hengende i yttergangen, og synes det er
såååå kult:)))
Har fått en del spørsmål om jeg kan lage flere av disse for salg
+ noen andre versjoner, så i dag har jeg jobbet på:)))

 

" Excuse the mess" skiltet blir ikke ferdig før i morgen og det er
like spennende hver gang om det blir vellykket:)

 

Dette ble iallefall vellykket og ligger nå for salg i bloggbutikken:))

Vinterferien begynner å snike seg innpå, så jeg benytter anledningen
til å ønske dere alle (som har ferie) en superflott vinterferie!
og til alle dere andre ønsker jeg en god helg! 
 
 

2 kommentarer:

Barwitzki sa...

Nydelig. Gode ord og våren humør :-))
Jeg kan bruke snøen... ennå... men fugler synger og våren i sikt.
God helg deg. Hilsen fra Viola - ski min venn nå :-))))

Edny sine puslerier sa...

Så stilig skilt! Det er mange og enhver som kan trenge et slikt, -meg inkludert :-) Kjempefin kontorplass du har laget. Du får alt til å se så innbydende ut. Så kjekt at du starter opp med bloggbutikk igjen da.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...