søndag 5. mars 2017

Et snev av vårfornemmelse........

 

Hei å hopp (i snøen):)))

Vårfornemmelsen kom snikene her om dagen da vi hadde sol
fra skyfri himmel og i blomsterbedene begynte krokusen og spire...
snøklokkene har blomstret en stund..
Jeg kjøpte en pk servietter med bilde av div. krydderplanter på...som jeg tenkte
jeg kunne bruke til et eller annet...

 

Og i går ble det saget, lakket og limt.........og et snev med
 kaffeskvulp over det hele:o))))
Hadde i utgangspunktet ingen ide om hvordan dette ville ende, men
veien ble til etterhvert og sluttresultatet ble fint synes jeg:)

Det tok sin tid da det måtte gjenom mange tørkeprosesser.......

 

Her er det første bilde/skilt/nøkkelopphenget ferdig....
Ja, en kan jo bruke dette til så mangt - er jo det med den fantasien da:o)))

 

Det var lørdagskveld, mannen var på jobb (fra kl 20 - 06 ) ingenting
på tv og ute plaskregn med storm i kastene......hva er vel da bedre
enn å sitte godt og varmt på hobbyrommet å bare
kreativitere?? :))

 

Siden jeg hadde saget opp og klargjort en del plankebiter, ble det
til at jeg lagde flere i samme stil...og nå ligger de andre for
salg i nettbutikken min:))

Tidlig på morraen i dag begynte det å snø, og vips
så var den vårfornemmelsen borte:(

Ønsker alle som er innom en flott dag!

1 kommentar:

loftkroken sa...

Kjempe fine Janne :)))

Klem klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...