mandag 20. mars 2017

Fra Vår til Vinter og en titt inn i fjøset:))

 

Deilig årstid selv om været kan skifte brått...
Krokusen blomstrer for fult her i Vågsbygd (Kristiansand) og bak huset
der sola kommer til er hele skråningen
 dekket av et blomstrene "teppe":) 

I går hadde vi en kjøretur opp til Åseral der vi var innom hytta
en snartur.....og på vei opp begynte det å snø...usj, usj..

 

Koselig med snø, men det er kun på bilder :)))))
Jeg er nok mer et vår-sommer menneske med litt høst på si:)

 

Det var rett og slett mye snø fremdeles ved hytta....så det blir nok
en stund til jeg kan opp der å grave i haven:)))

Etter hyttesjekken gikk turen bort til Nesland og svigers....

 

Og etter litt skravling med god mat og kaffe måtte jeg ha meg en titt
inn i fjøset.....
Her er noen av kuene i det nye fjøset.....
De på venstre side går løse rundt omkring men så fort min svoger kommer
med mat går det ikke mange sekundene før de har funnet sin plass:))

 

Søtnosen:)
Tror det var kommet ca 19 kalver og flere ventes...:)

Her hjemme har jeg noen små prosjekter pågang, så da vi var innom hytta
fant jeg noen fine runde bjørkestokker som ble med hjem:))

ØNSKER DERE ALLE EN FIN FIN DAG!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...