onsdag 15. mars 2017

Notatbok i ny drakt:))

 

I det siste har jeg laget en del med "pinner" fra Biltema....og da blir
det alltid litt rester av disse, og med notatboka liggende innen rekkevidde
i "samme" størrelse - måtte jeg jo bare:o))))

 

Vel, nå skal det nevnes at jeg hadde bare 3 rester i denne størrelsen, så jeg
måtte finne frem flere:)

 

Målte lengden på notisboka og merket av på "pinnene"...Jeg brukte
en klemme slik at jeg kunne sage alle samtidig:))

 

Og etter det var det bare å lime de på med limpistolen:))
La en pinne under for å få litt stødigere underlag...

 

Og vips en ny notatbok:)))
Det ble litt til overs i siden så jeg limte på litt hamptau - og da kan jeg
henge den opp på knaggen også om jeg vil:)))

 

Jeg ville pynte den litt til, og da ble det decoupage:)))

I dag har jeg laget noen nydelige bilder - ett til meg selv og en god del
kommer ut i nettbutikken:))
Har også laget en tøff bestikkholder.........hvordan den ble til skal jeg vise
dere i neste innlegg.......Nå er det middag (har laget komper også i dag):))))

Ha en fin fin dag!

1 kommentar:

loftkroken sa...

Hei Janne

Nå var det lenge siden jeg var innom deg...

Fantastisk kreativt :)))
Jeg hadde ikke kommet på dette, imponerende at male pinner kan bli brukt til noe slikt :)))

Kjekt å stikke innom deg <3


Klem Bente

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...