søndag 18. juni 2017

Slik blir du kvitt myggen og knotten..............for en stund iallefall:)))

 

Nå er det virkelig sommer her i sør:)) og knotten vet å benytte seg av de
mennesker som ferdes ute i hagen på kveldstid:))))

Vi har et "lite" terrasse prosjekt på gang og holder på til seine kvelder
før vi gir oss...
Og nå som myggen og knotten er helt spinnville på kvelden - måtte jeg frem
med metallspannet og kongler...

 

Denne gang brukte jeg en metallbolle som jeg fyllte med kongler, så hadde
jeg på tennveske og la det trekke inn litt før jeg tente på..
Utrolig effektivt - knotten forsvant ganske fort:o))
Røyken blafret og la seg utover terrassen hvor vi holdt på...men med den
lille bollen så varte det kansje 40 min.

 

Men jeg hadde laget en til som jeg tente på når den andre var oppbrukt:)))
Dette er fra terrassen med hagestua og knotten forviller seg inn her
også for tida.....

 

Dette bildet er fra i fjor og samme effektive metode med kongler og tennveske:)
da vi holdt på nede i hagen og lage trapper og gangsti.....

Ønsker dere alle en fin uke!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...