mandag 24. juli 2017

DIY Kokebok/ipad stativ:)

 

Et kokebokstativ ble til i dag etter litt idèer her og der fra nettet:)

 

Jeg fant først frem ipad`n for å finne et trestykke som passet:)))
(trestykket har vært brukt før, så dette er gjenbruk) :)))
 
Så fant jeg frem ei list som jeg sagde i to like deler..
Limte og stiftet de sammen før jeg skrudde det fast til det store trestykket
fra baksiden......(boret hull først)

 

Så en liten test om kokeboka og ipad`n passet:))
- måtte justere litt på vinkelen i støtten bak før jeg pusset og malte den..

 

Jeg malte med magnetmaling i tilfelle jeg finner på å bruke den til
å feste de små enkle oppskriftene:o))))

 

Støtten bak festet jeg med (mye) trelim:)
Dette er første strøk, så må ha ei runde med pussemaskinen
i morra før jeg maler et strøk til..

 

Men så langt er jeg topp fornøyd:)
- og denne blir nok med på hytteturen neste gang:o))

Ha en fin ny uke!
 

1 kommentar:

Elisabeth Solum sa...

Kjempestilig! :) Det ser så enkelt ut også. Tror jeg kan klare det. :)
Har en del treverk liggende ved huset.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...