tirsdag 18. juli 2017

Så var ferien over.....men.....

 

...........Prosjekter/ideer til neste ferie tok jeg med hjem i bagasjen:o)))

Det har svirret litt i bakhode om en forandring på hyttekjøkkenet.....eller flytte
det til en annen plass i hytta:o))
Og i ferien fant jeg et egnet sted.........måtte bare ut tidlig en morgen å
sjekke hvor sola traff hytteveggen:)))

 

Hmmm, her må det hugges litt:))
- noe mannen tok seg av ganske kjapt....og da var det bare for meg og
sette meg ned med penn og papir......

 

Men først brukte jeg pennen til å tegne inn et vindu på veggen :o)))
- om det blir akkurat slik er litt usikkert, men sånn ca:)

 

Kladden ble klar dagen før vi reiste hjem (lørdag 15.juli)
Utrolig moro å tegne/planlegge littegrann....men litt slitsomt i hue var det også:)

 

Så på søndagen tok vi oss en luftetur til Flekkerøya (utenfor Kr.Sand), og etter
å ha trasket rundt i skogen en stund kom vi ut mot svabergene og
villsauene som går på beite der ute hele sommeren...




 


 
 Mandag morgen tegnet jeg inn kjøkkenet på dataen, printet ut
"handlelista" og vi kjørte til butikken og bestillte 1 stk kjøkken:o)))

På kjøkkenøya eller dette er vel mere en liten holme:o))) skal benkeplata
gå litt utenfor slik at mannen kan få et oppdrag av meg til å lage/sveise
to stk barkrakker:o)))

Før vi reiste hjem fikk vi fjernet noe av den gamle innredninga - gitt
bort noe men har fremdeles en stor sjenk som må vike plass
for det nye kjøkkenet...

 

Så, er det noen som kjenner noen som kjenner..........ja, altså 
det jeg vil frem til er at denne sjenken blir kastet om 2 - 3 uker om jeg
ikke klarer å få gitt den bort..
Den er ca 178 lang, ca 57cm dyp og ca 84cm høy.
- det er bare å ta kontakt på mailadr. i høyre margen lengere oppe
om du kjenner noen som kjenner noen......som vil ha en slik :o))

Ha en fin kveld!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...