tirsdag 29. august 2017

Et lite kjedelig notat................:(

 
" Husk hvilken skatt en helt vanlig hverdag er"
- stemmer ikke alltid....men men:)

Ble litt forbauset når jeg fikk se dette innlegget fra facebook....
Her er det visst ei som mener og tror at jeg beundrer henne sånn at jeg må
bruke hennes navn!!!
........eller er det kansje bare på trass jeg har valgt janne nesland som mitt navn???:))

Hvis du skriver janne nesland på gule sider eller tlf katalogen får du ingen
med det navnet opp:)))))
Fordi hun som har skrevet innlegget over her heter egentlig janne LINJORD nesland
og jeg er døpt janne kari..

Mitt fulle navn ble skrenket inn fra janne kari til klengnavnet janka i de
første skoleår......og opp gjennom hele ungdomstida ble jeg kalt janka.
Men når jeg gikk ut av skolen og begynte å jobbe, brukte jeg navnet
mitt janne - for jeg synes ikke klengnavnet janka passet ute i arbeidslivet:)

Jeg giftet meg i 1983 og tok mannens etternavn som er nesland.
...og da blir det jo janne nesland!:))

Hun andre her giftet seg i 1989 altså 6 år etter meg med en nesland  men
valgte å beholde pikenavnet Linjord og heter i dag janne linjord nesland!
Det er da jeg lurer på hvem som "beundrer" hvem her hahahaha - jeg
kom noen år før henne inn i nesland livet:o))

Hun velger å gå ut med denne opplysningen.......da lurer jeg på
hva slags venner hun har - når det på min profil står at jeg bor i 
KRISTIANSAND
ER FRA KRISTIANSAND
GIFT MED ÅGE NESLAND
FØDT I 65

Om hun eller vennene hennes kan ta feil av dette så må jeg bare
si at det er synd for de:o))))

Vel vel - tilbake til DIY prosjektene mine:)))

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...