onsdag 13. september 2017

Ny duppedings og en treretters i dag:)

 

Her om dagen fikk jeg denne duppedingsen i posten og jeg må si at denne
virket bedre enn forventet:))
Planen var å ha den på hytta, men den er så bra at jeg må
 ha den her hjemme så får jeg bestille en til:o))

 

Testet den med potet først og lagde chips.........de ble mye mye bedre
enn sørlandschipsene hahaha, men det er ikke maskinens "feil":)))
Har en multifry (frityrkoker uten olje) som jeg la de oppi og etter ca 15 min
var de sprøe og fine..

 

I dag ble det rett og slett en treretters middag:)))

Til forrett ble det blomkålsuppe og i den hadde jeg en halv finhakket løk
så da brukte jeg også den nye duppedingsen:)))
- bare to tre sveiv så var det gjort:o))

Til hovedrett ble det indrefilet med ost og timian og surret bacon rundt.
poteter og peppersaus...
Bruner den først i panna så 45 min i ovn på ca 150*

Og til dessert tropisk aroma.........
Så mye god mat på en helt vanlig onsdag:o)))

Blomsterbuketten plukket jeg inn fra hagen her om dagen
mellom noen kraftige regnbyger:)

Ønsker dere alle en fin fin kveld!

5 kommentarer:

Gudrun sa...

Den duppedingsen såg veldig bra ut :) hva heter den og hvor får man kjøpt en sånn en??

-Gudrun

Janne sa...

https://www.wish.com/search/Manual%20Vegetable%20Slicer
Her er det mye som er kjekt å ha Gudrun :)

Mellom Himmel og Jordbær sa...

Du verden, det hørtes fantastisk ut med all den gode maten :) Viktig å feire, selv i hverdagen :)
Hilsen fra Anette

Gudrun sa...

Tusen takk Janne :)

Elisabeth Solum sa...

God til å lage mat er du også, ser jeg. :) Flott kake, og nydelig bukett. Den duppedingsen så veldig kjekk ut.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...